Матеріали 2-ї Міжнародної літньої школи (вересень 2010)
Умови завершення
Міжнародна Літня Школа «Освітні Вимірювання: Викладання, Дослідження, Практика» працювала в Форосі (Крим, Україна) з 19 по 25 вересня 2010 року.
Організаторами школи були: Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Малардаленський Університет (Швеція), Гельсінкський технологічний університет (Фінляндія), Римський університет «LaSapienza» (Італія), Кельнський університет (Німеччина), USETI Alliance. Школа проводиться у рамках виконання проекту «Освітні вимірювання, адаптовані до стандартів ЄС» за програмою Європейського Союзу Tempus.
Нижче подано презентації деяких доповідей:
Тези доповідей
Колективне фото на пам'ять:
Шановні учасники Школи!
Для публікації статей у "Наукових записках" Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя слід до 25 листопада 2010 року вислати електронний варіант статті на адресу yu-koval@rambler.ru (Ковальчук Юрій Олексійович), виконавши всі вимоги.
Організаторами школи були: Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Малардаленський Університет (Швеція), Гельсінкський технологічний університет (Фінляндія), Римський університет «LaSapienza» (Італія), Кельнський університет (Німеччина), USETI Alliance. Школа проводиться у рамках виконання проекту «Освітні вимірювання, адаптовані до стандартів ЄС» за програмою Європейського Союзу Tempus.
Нижче подано презентації деяких доповідей:
- Ю.О. Ковальчук. Теорія М. Т. Кейна валідизації вимірювань як методологічна основа викладання розділу «Валідність» навчального курсу «Освітні вимірювання та моніторинг якості освіти»
- О.В. Авраменко. Про зміст та завдання курсу «Моделі і методи IRT»
- О.І. Ляшенко. Тест загальної навчальної компетентності як засіб удосконалення зовнішнього незалежного оцінювання абітурієнтів
- М. Зелман. Intuitive Test Theory
- С.А. Раков. Результати апробації тесту загальної навчальної компетентності ТЗНК-2010 та програма пілотування тесту ТЗНК-2011
- І.В. Лупан. Програма дисципліни «Методи досліджень в освіті»
- Р.Я. Ріжняк. Визначення змісту курсу педагогіки вищої школи для підготовки магістрів з освітніх вимірювань
- С.А. Раков. Конференція IAEA-2010 міжнародної асоціації з освітніх вимірювань (Бангкок, серпень 2010): аналіз світових тенденцій в освітніх вимірюваннях та український контекст
- В. П. Сергієнко, Н.В. Сергієнко. Науково-методичне забезпечення підготовки фахівців з освітніх вимірювань: теорія і практика
- Л.О. Кухар. Конструювання тестів: теорія і практика
- Р. Манка. Educational Measurements in Italian universities
- С.А. Раков. Три виміри математичної компетентності як методологічна основа проектування логіко-математичних секцій тесту ТЗНК
- В.В. Котяк. Веб-інструментарій для організації тестування та підтримки навчальних курсів
- А.І.Миляник. Пробне Інтернет-тестування як засіб вдосконалення тестових матеріалів
- Т.В. Кушерець. Вивчення якості педагогічної освіти шляхом опитування випускників та їх роботодавців (дані опитування)
- Є.І. Коваленко. Деякі проблеми моніторингу якості педагогічної освіти
- С.Д. Паращук. Зміст та завдання навчального курсу «Моделі тестування та системи» для студентів спеціалізації «Освітні вимірювання»
- Т.В. Лісова. Програми пакету ITAP: можливості та застосування до аналізу результатів тестування
- Л.О. Кухар, В.П. Сергієнко. Особливості організації дистанційного навчання в сучасних навчальних закладах
- Г.С. Кашина, Сергієнко В.П. Методи досліджень в освіті: наукова проблема і навчальний курс
- Л. В. Сметанюк. Проблеми підготовки майбутніх учителів математики до тестового оцінювання навчальних досягнень учнів
- Ю.А. Пасічник. Освітні вимірювання в контексті підготування компетентного вчителя фізики
- А.І. Павленко. Актуальні проблеми освітніх вимірювань у сучасній школі
- Л. І. Лутченко. Формування професійних компетентностей майбутніх вчителів математики з питань оцінювання в навчальному процесі
Тези доповідей
Колективне фото на пам'ять:
Шановні учасники Школи!
Для публікації статей у "Наукових записках" Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя слід до 25 листопада 2010 року вислати електронний варіант статті на адресу yu-koval@rambler.ru (Ковальчук Юрій Олексійович), виконавши всі вимоги.
Остання зміна: середа 30 грудня 2015 11:03 AM