Матеріали IV Міжнародної літньої школи
Умови завершення
Збірка тез / Abstracts
Відео записи доповідей / Videos of Reports
- Відкриття школи. Вступне слово координатора проекту Tempus "Освітні вимірювання, адаптовані до стандартів ЄС" Д.С. Сільвестрова (Стокгольмський та Меларданенський університети, Швеція)
- Авраменко О.В. (Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка). Звіт про виконання проекту Tempus «Освітні вимірювання, адаптовані до стандартів ЄС» у КДПУ ім. В. Винниченка.
- М. Зелман (USETI Legacy Alliance). The Promises and Challenges of Implementing Evidence-centered Design in Large Scale Assessment.
- Раков С.А. (Український центр оцінювання якості освіти), М. Зелман. Національна система моніторингу якості освіти Чилі: уроки для Чилі і світу.
- М. Зелман. Non-cognitive assessments for University Admissions.
- Ковтунець В.В. (USETI Legacy Alliance). Інтернет-ресурси вступу до ВНЗ в Україні: стан і перспективи.
- Ковальчук Ю.О. (Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя). Ключові підходи до викладання теми «надійність» у загальному курсі освітніх вимірювань.
- Лісова Т.В. (Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя). Математичні моделі cімейства Раша для тестів з політомічними завданнями.
- Сергієнко В.П. (Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова). Система підготовки фахівців з освітніх вимірювань в національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова.
- Горох В.П. (Український центр оцінювання якості освіти). Метод порогових груп у психометричних дослідженнях якості тесту.
- Горох В.П. Перспективні моделі використання тесту загальної навчальної компетентності у системі ЗНО: що показали дослідження прогностичної валідності критеріїв вступу?
- М. Зелман. Test equating without IRT.
- М. Зелман. Linking.
- Маслак А.А. (Російська Федерація). Rasch Measurement.
- М. Зелман. Національна система моніторингу якості освіти NAEP у США як інструмент державно-громадянського управління.
- Фетісов В.С. Правила побудови тестових завдань за допомогою комп’ютерних систем тестування знань (КСТЗ).
- Миляник А.І. (Львівський РЦОЯО). Додана освітня вартість. Можливості застосування в Україні.
- Тополя Л.В. (Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова). Практика магістрів: сьогодення та перспективи.
- Котяк В.В. (КДПУ). Система комп'ютерного адаптивного тестування Concerto
- Несвітайло О.Ю. Результати зовнішнього незалежного оцінювання з географії як індикатор якості географічної освіти в Україні
Остання зміна: середа 30 грудня 2015 11:03 AM