Форос 2012 - 4 Міжнародна школа


Збірка тез / Abstracts



Відео записи доповідей / Videos of Reports


  • Відкриття школи. Вступне слово координатора проекту Tempus "Освітні вимірювання, адаптовані до стандартів ЄС" Д.С. Сільвестрова (Стокгольмський та Меларданенський університети, Швеція)


  • Авраменко О.В. (Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка). Звіт про виконання проекту Tempus «Освітні вимірювання, адаптовані до стандартів ЄС» у КДПУ ім. В. Винниченка.


  • М. Зелман (USETI Legacy Alliance). The Promises and Challenges of Implementing Evidence-centered Design in Large Scale Assessment.


  • Раков С.А. (Український центр оцінювання якості освіти), М. Зелман. Національна система моніторингу якості освіти Чилі: уроки для Чилі і світу.


  • М. Зелман. Non-cognitive assessments for University Admissions.


  • Ковтунець В.В. (USETI Legacy Alliance). Інтернет-ресурси вступу до ВНЗ в Україні: стан і перспективи.


  • Ковальчук Ю.О. (Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя). Ключові підходи до викладання теми «надійність» у загальному курсі освітніх вимірювань.


  • Лісова Т.В. (Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя). Математичні моделі cімейства Раша для тестів з політомічними завданнями.


  • Сергієнко В.П. (Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова). Система підготовки фахівців з освітніх вимірювань в національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова.


  • Горох В.П. (Український центр оцінювання якості освіти). Метод порогових груп у психометричних дослідженнях якості тесту.


  • Горох В.П. Перспективні моделі використання тесту загальної навчальної компетентності у системі ЗНО: що показали дослідження прогностичної валідності критеріїв вступу?


  • М. Зелман. Test equating without IRT.


  • М. Зелман. Linking.


  • Маслак А.А. (Російська Федерація). Rasch Measurement.


  • М. Зелман. Національна система моніторингу якості освіти NAEP у США як інструмент державно-громадянського управління.


  • Фетісов В.С. Правила побудови тестових завдань за допомогою комп’ютерних систем тестування знань (КСТЗ).


  • Миляник А.І. (Львівський РЦОЯО). Додана освітня вартість. Можливості застосування в Україні.


  • Тополя Л.В. (Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова). Практика магістрів: сьогодення та перспективи.


  • Котяк В.В. (КДПУ). Система комп'ютерного адаптивного тестування Concerto


  • Несвітайло О.Ю. Результати зовнішнього незалежного оцінювання з географії як індикатор якості географічної освіти в Україні


Остання зміна: середа 30 грудня 2015 11:03 AM